Bestelling
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn €14,95 en bij bestellingen vanaf €250 is het geheel gratis. Door goede afspraken met onze vervoerders zijn onze tarieven zo laag mogelijk. Zo heb je altijd een top-deal!
Voor 18:00 besteld betekent volgende dag geleverd
U kunt bij ons filiaal langskomen om ter plekken producten te kopen óf u plaatst uw bestellingen via onze webwinkel. Wij nemen geen bestellingen aan via de telefoon of e-mail. Wél, kunnen wij u altijd assisteren door even contact op te nemen.

Bellen: (06) 43 24 02 22

Zodra jouw bestelling is geplaatst en afgerekend is het niet meer mogelijk om te annuleren. Uiteraard kun je in veel gevallen de bestelling wel retourneren of weigeren bij levering, zie hiervoor onze retourprocedure met voorwaarden.
Na het plaatsen en afronden van je bestelling is het helaas niet mogelijk om nog producten toe te voegen of wijzigingen door te voeren. Ben je een product vergeten? Dan kun je dit eenvoudig via onze webshop opnieuw bestellen. Heb je per ongeluk een verkeerd product besteld? Dan kun je dit na ontvangst aanmelden voor retour, of het pakket weigeren aan de deur. Bestellingen binnen Nederland en België worden altijd verstuurd naar het adres dat je tijdens het afrekenen hebt opgegeven. Controleer dit dus goed, want na betaling kan het adres niet meer worden aangepast.
Zodra jouw bestelling is geplaatst en afgerekend is het niet meer mogelijk om iets toe te voegen of te wijzigen. Je kunt het vergeten product online bestellen of direct aanschaffen op locatie in Beverwijk.
Verlanglijst
De verlanglijst is een soort favorietenlijst die je kunt samenstellen met producten die je het meest gebruikt of bestelt. Deze verlanglijst maakt het elke keer opnieuw zoeken naar de juiste producten overbodig. Zo kun je op een snelle manier je vaste disposables elke keer opnieuw bestellen. Als u een gehele recente bestelling gemakkelijk 'opnieuw' wilt plaatsen dan kunt u dat doen via de account omgeving.
De verlanglijst is het icoontje met het 'hartje' rechtsboven in beeld, naast 'account'.
Retourneren
Je dient de aanvraag altijd online te doen via de website. Je kunt je retour hier aanmelden, hier vind je ook verdere instructies om je pakket te retourneren. Zonder online aanmelding nemen we jouw retour niet in behandeling. Wanneer er geen optie is om iets te retourneren kunt u het beste even contact opnemen om achter de voorwaarden te komen en om verder geholpen te worden.
Wanneer de producten die je retour wilt zenden aan de voorwaarden voldoen, kun je het product, goed verpakt en op eigen kosten naar ons retourneren via een PostNL punt of via een andere transporteur die je eigen voorkeur heeft. Belangrijk is dat je het formulier gebruikt dat je van ons ontvangt. Dit zorgt ervoor dat jouw product dat je retour zendt zo snel mogelijk wordt verwerkt. Dit geldt alleen voor bestellingen die in Nederland zijn bezorgd.
Je kunt de retourvoorwaarden hier vinden:

Retourpagina bekijken

We geven je 14 dagen retourrecht op onze producten om welke reden dan ook. We accepteren alleen retouren die vooraf online zijn aangemeld. Die link staat op de retouren uitleg pagina. Of via je account. Let er wel op dat zodra je de melding krijgt dat het product niet geretourneerd kan worden dit ook echt niet mogelijk is. Dan zit je of buiten de retourtermijn of er zit een restrictie op het product. Meer info?

Retourpagina bekijken

Producten die voorzien zijn van je eigen naam of logo kunnen wij niet retour nemen. Deze zijn op aanvraag gemaakt en vallen buiten onze retour mogelijkheden. Is er een klacht op een bedrukt artikel dan verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Bij gegronde klachten in samenspraak met de fabrikant komen wij er altijd uit.
Het is mogelijk om vanuit het buitenland een product retour te sturen. Zorg er daarbij wel voor dat de producten dusdanig verpakt zijn dat transportschade voorkomen wordt. Alleen als de producten compleet en in onbeschadigde conditie bij ons aankomen, kunnen we jou het aankoopbedrag terugbetalen.